پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Blue Estate برای PC
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 424
نویسنده : امین یادگاری

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Blue-Estate-The-Game.jpg
 

دانلود رایگان بازی Blue Estate نسخه CODEX برای PC با لینک مستقیم
 

Blue Estate یک بازی زیبا و جذاب در سبک اکشن می باشد،این بازی جذاب بر اساس Comic های آقای Viktor Kalvachev ساخته شده است و داستان و گیم پلی بازی بر اساس تمام روایت های این کامیک اتفاق می افتد. داستان بازی حول فردی به نام Tony Luciano میچرخد. او یک فرد خشن، جنگجو، دیوانه و بی باک است. او جزو خانواده ی رئیس کل مافیای ایتالیا با نام LA می باشد و همچنین در گروه کلارنس نیز عضو بوده. همچنین او در نیرهای دریایی نیز کار میکرده و این نشان دهنده از یک فرد باهوش می باشد. در روزی یکی از بهترین رقصنده های شخصیت بازی که Popz نام داشت، توسط دشمنان شما دزدیده می شود و به مرگ محکوم میشود. حال شما باید با نفوذ به این باند و سپس از داخل خراب کردن آن ها یکی از بهترین دوستان خود را نجات دهید، هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از وطن دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید، امیدواریم مورد پسند واقع گردد.
 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: Blue Estate CODEX , دانلود Blue Estate , دانلود مستقیم Blue Estate , دانلود بازی Blue Estate , دانلود بازی اکشن 2015 , دانلود رایگانBlue Estate CODEX ,



دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 289
نویسنده : امین یادگاری

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Carmageddon-Reincarnation-cover.jpg

 

دانلود رایگان بازی Carmageddon Reincarnation نسخه CODEX به همراه Crackfix-CODEX برای PC با لینک مستقیم
 

Carmageddon Reincarnation یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک اکشن، ماشین سواری می باشد، این بازی یک رالی به همراه درگیری است، در طول مراحل بازی می توانید تمام رقیبان را با سلاح هایی که بر روی ماشین شما نصب شده، نابود سازید، بازی Carmageddon: Reincarnation هیچ قانونی ندارد و در طول مسابقه تنها می بایست از سد رقیبان گذشت، در این بازی ماشین ها قابلیت مجهز شدن به انواع سلاح ها مانند مته های سوراخ کننده، تیغه های برنده و انواع سلاح گرم را دارا می باشند، این بازی فوق العاده یک ماشین جنگی همراه با صحنه های اکشن و جذاب است، که طرفداران مخصوص خود را دارد، هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به همراه Crackfix-CODEX از وطن دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.
 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین بازی , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Carmageddon Reincarnation , دانلود Carmageddon Reincarnation CODEX , دانلود مستقیم نسخه BlackBox بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود مستقیم بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود نسخه سالم بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود کرک فیکس بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود بلک باکس بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود رایگان کرک CODEX بازی Carmageddon Reincarnation ,



بازدید : 350
نویسنده : امین یادگاری

 

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Van-Helsing-III-Cover.jpg

دانلود رایگان بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III نسخه CODEX با لینک مستقیم
 

Van Helsing III عنوان یک بازی فوق العاده جذاب در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که توسط کمپانی موفق و مشهور NeocoreGames ساخته شده است، در این نسخه , نبرد Borgovia به پایان رسیده است اما آینده ای تیره و تار در پیش است. شهرها به خرابه هایی ویران بدل شده اند , جناح های مختلف برای رسیدن به قدرت با یکدیگر مبارزه می کنند و یک فرقه جدید آخر دنیا را پیشگویی کرده است . موجی از وقایع غیر طبیعی زمین را به لرزه درآورده است و تمامی این اتفاقات به سمت یک موجود مرموز معطوف شده است , یک هم پیمان پیشین که از ترس arch-villain از عهد خود روی برگردانده است . اینها برای ون هلسینگ چه معنایی می تواند داشته باشد؟ برخوردار از انواع سلاح ، آماده انجام ترفندهای مرگبار و شکار کردن خطرناک ترین هیولاهایی که تا به حال زندگی می کردند , خود را آماده کرده است، Van Helsing اکنون برای از بین بردن خطرناک ترین هیولایی که ساکنین بورگویا در تمام طول تاریخ خود با آن مواجه بوده اند پا به مهلکه می گذارد و این بار موضوع فقط نجات شهر نیست. این بار رویارویی پایانی ون هلسینگ، بیش از هر زمان دیگری جنبه های شخصی دارد و او برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هرکاری است. حتی اگر این کار، او را با تاریک ترین اسرار نهفته در لایه های زیرین شکل گیری بورگویای نوین روبرو سازد. حقیقتی که شاید تلخ باشد و شاید ترسناک. در هر صورت این پایان دنیاست و آخرین رویارویی خونین ون هلسینگ با دشمنانش. این نسخه آخرین قسمت از سری بازی های the adventures of Van Helsing به شمار می آید . بازی از 6 کلاس مختلف تشکیل شده است که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند . هرچه پیش می روید , توانایی و مهارت شما افزایش پیدا کرده و بازی این اجازه را به شما می دهد تا سفارشی سازی را بر روی شخصیت مورد نظر اعمال کنید . کاوش مناطق جدید , مبارزه با انبوهی از دشمنان تشنه به خون , پی بردن به اسرار گذشته خود , وجود آیتم های جدید و قدرتمند برای این ماجراجویی و امکان بازی به صورت مولتی پلیر تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است، هم اکنون می توانید این بازی جذاب و فوق العاده را با حجم بیش از 11 گیگ به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وب ساین وطن دانلود دریافت نمایید، امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع گردد.
 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: The Incredible Adventures of Van Helsing III , بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC , بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای کامپیوتر , بازی کامپیوتر The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود مستقیم The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود مستقیم نسخه 3 بازی Van Helsing , دانلود نسخه فشرده The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود نسخه بلک باکس بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود کرک سالم CODEX بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC , دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر The Incredible Adventures of Van Helsing III ,



دانلود بازی Men of War: Assault Squad 2 Airborne برای PC
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 332
نویسنده : امین یادگاری

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Men-of-War-Assault-Squad-2-Airborne.jpg
 

دانلود رایگان بازی Men of War: Assault Squad 2 Airborne نسخه RELOADED برای PC با لینک مستقیم
 

Airbone دومین دی ال سی بازی محبوب Men of War: Assault Squad 2 می باشد که در تاریخ ۵ ژوئن سال ۲۰۱۵ عرضه شد، شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید... نسخه ی دوم بازی استراتژیک مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره در نظر گرفته شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو می شوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: Men of War Assault Squad 2 Airborne , دانلود Men of War Assault Squad 2 Airborne , دانلود Men of War Assault Squad 2 Airborne RELOADED , دانلود مستقیم بازی Men of War Assault Squad 2 Airborne , دانلود نسخه فشرده بازی Men of War Assault Squad 2 Airborne , دانلود نسخه کم حجم بازی Men of War Assault Squad 2 Airborne , دانلود بلک باکس بازی Men of War Assault Squad 2 Airborne , دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Airborne , دانلود بازی استراتژیک 2015 , دانلود دی ال سی Airborne بازی Men of War Assault Squad 2 ,



بازدید : 342
نویسنده : امین یادگاری
دانلود Broadsword : Age of Chivalry - بازی شمشیر بزرگ: دوران سلحشوری

Age of Chivalry شما را به قرون وسطی می برد. جایی که باید به عنوان فرمانده لشکریان با پیاده سازی استراتژی های مناسب، مرحله ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. نحوه پیاده سازی استراتژی های بازی به صورت نوبتی است. به صورتی که به هر یک از دو طرف جنگ، نوبتی برای آماده سازی سپاه خویش داده می شود و سپس این نوبت به بازیکن دیگر می رسد و این روند تا پایان آن مرحله ادامه خواهد داشت. چهار ارتش مختلف در این بازی وجود دارند و بازیکن می تواند به دلخواه فرماندهی یکی از آن ها را قبول کند. انگلیسی ها، فرانسوی ها، اسپانیایی ها و هاپزبورگ ها (آلمانی ها)، چهار ارتش موجود در این بازی را تشکیل می دهند. تعدادی از نیروها مثل کمانداران، نیزه داران و شوالیه ها در همه ارتش ها مشترک هستند اما در هر ارتش یک واحد نظامی خاص وجود دارد که مختص به آن ارتش است و در ارتش های دیگر وجود ندارد. علاوه بر این در هر ارتش یک پهلوان وجود دارد که می تواند نقش به سزایی در پیشبرد نبرد ها داشته باشد. از این پهلوانان می توان به هنری سوم، السید و یوان اشاره کرد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: action , strategy , اکشن , استراتژی , دانلود Broadsword : Age of Chivalry - بازی شمشیر بزرگ: دوران سلحشوری , دانلود Broadsword : Age of Chivalry , دوران سلحشوری , ,



دانلود Color Guardians - بازی محافظین رنگ ها
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 245
نویسنده : امین یادگاری
دانلود Color Guardians - بازی محافظین رنگ ها

Color Guardians یک بازی پر جنب و جوش و سریع است که از چپ به راست به تصویر کشیده می شود. این بازی هم مثل بازی های قدیمی با پیشرفت در بازی تدریجا سخت تر می شود و سرعت شما را در انجام واکنش ها و تصمیم گیری برای حرکت ها به چالش می کشد. جمع آوری اشیاء و انتخاب میان رنگ های مختلف به خودی خود، سرعت واکنش بالایی می طلبد؛ حال جلوگیری از اصابت به موانع را هم به آن ها اضافه کنید تا متوجه شوید که به چه سرعت واکنش بالایی برای پشت سر گذاشتن مراحل نیازمند خواهید بود!
موجودی شرور به نام کروگما، رنگ ها را از دنیای رنگین ترا به سرقت برده است و آن را به دنیایی کسل کننده، غمگین و تاریک تبدیل کرده است. تنها موجودات اندکی که به محافظین رنگ مشهورند می توانند نظم و زیبایی را به این دنیای غم زده بازگردانند!


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: action , اکشن , دانلود Color Guardians - بازی محافظین رنگ ها , بازی محافظین رنگ ها , دانلود Color Guardians , دانلود بازی محافظین رنگ ها , دانلود ,



دانلود Iron Brigade - بازی جوخه آهنی
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 354
نویسنده : امین یادگاری
دانلود Iron Brigade - بازی جوخه آهنی

معمولا در بازی های استراتژی که دارای سبک برجک های دفاعی هستند، بازی دارای زاویه دید از بالا به پایین است و بازیکن تعداد زیادی از برجک ها را برای جلوگیری از هجوم دشمنان کنترل می کند. اما در بازی Iron Brigade که در سال 2012 منتشر شد، سنت شکنی شده است! در این بازی که دارای زاویه دید سوم شخص است، برجک دفاعی چندان هم حالت تدافعی ندارد و بیشتر به شکار دشمنان می پردازد. اما این موضوع زمانی به واقعیت می پیوندد که برجک مورد نظر متحرک هم باشد! بنابراین در این بازی با یک جوخه از سربازان رو به رو هستیم که یک برجک متحرک را کنترل می کنند و از آن برای نجات بشریت در برابر تهدیدکنندگان زندگی استفاده می کنند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: action , strategy , اکشن , استراتژی , دانلود Iron Brigade - بازی جوخه آهنی , بازی جوخه آهنی , دانلود Iron Brigade , دانلود بازی جوجه ی آهنی ,



بازدید : 325
نویسنده : امین یادگاری
دانلود GUILTY GEAR XX ACCENT CORE PLUS R - بازی مبارزات رو در رو

نسخه جدید بازی اکشن و رزمی GUILTY GEAR بر پایه تعداد زیادی از بازخوردهایی که بازیکنان به شرکت سازنده بازی ارائه داده اند، طراحی شده است. همه چیز نسبت به نسخه پیشین بهینه سازی شده است و شخصیت های محبوبی چون کلیف اندرسون هم به بازی بازگشته اند تا جمع بیست و پنج نفری شخصیت های قابل انتخاب تکمیل شود! در نسخه جدید تمامی شخصیت ها بار دیگر زیر نظر قرار داده شده اند تا بتوان بهترین عملکرد ممکن را از هر یک انتظار داشت و این موضوع سبک بازی را بیش از پیش رقابتی کرد.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: action , اکشن , دانلود GUILTY GEAR XX ACCENT CORE PLUS R - بازی مبارزات رو در رو , بازی مبارزات رو در رو , دانلود بازی مبارزات رو ئر رو , یوز دانلود , دانلود بازی اکشن , اکشن , بازی اکشن , بازی های اکشن یوز دانلود ,



دانلود Monster Jam Battlegrounds – بازی مانستر جم
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 289
نویسنده : امین یادگاری

Monster Jam Battlegrounds یک بازی جدید در ژانر اکشن و ورزشی برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط GameMill Entertainment عرضه شده است. نبرد میان ماشین های هیولا شروع شده و هر راننده ای تلاش می کند تا خود را به مقام نخست برساند. کاربر نیز باید یکی از این ماشین های هیولا را با توجه به پولی که در اختیار دارد، خریداری کرده و مشغول مسابقه شود.

دانلود Monster Jam Battlegrounds - بازی مانستر جم

دو نوع مسابقه در بازی Monster Jam Battlegrounds وجود داشته که در نوع اول باید از روی موانع مختلفی عبور کنید و با توجه کردن به زمان به خط پایان برسید. اما نوع دوم که مورد علاقه بسیاری از دوستداران این سری بوده، مسابقات ماسنتر جم در استادیوم های پر از تماشاگر می باشد. در این نوع رقابت، هر یک از ماشین های هیولا با یکدیگر به نبرد می پردازند و هر کسی که بتواند بهترین حرکات نمایشی را از خود به اجرا گذاشته و حریف را از پای در آورد، برنده میدان خواهد بود.

 

جستجوهای ورودی:

بارگیری بازیها (۱)+ بازی جنگی بزای کامپیوتر (۱)+ بازی خوب اکشن (۱)+ بازی نسب شدنی (۱)+ دانلود بازی رایگان تفنگی کم حجم (۱)+ دانلود بازی کامپیوتر رایگان جنگی (۱)+ دانلودبازی اکشن کم حجم کامپیوتر (۱)+ دانلودبازی های اکشن تفنگی (۱)+


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین بازی , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: Monster Jam Battlegrounds در سبک ریسینگ برای PC , بازی مسابقه ای ماشین هیولا Monster Jam Battlegrounds , ورژن کودکس بازی جدید Monster Jam Battlegrounds ,



دانلود Anomaly Korea – بازی نبرد در کره
نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 258
نویسنده : امین یادگاری

Anomaly Korea از بازی های هیجان انگیز در سبک اکشن و استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که ۱۱ bit studios آن را روی استیم به انتشار رسانده است. کشوره کره در حال نابوده به دست بیگانگان بوده و شما وظیفه دارید تا از این کشور در برابر حملات دشمن دفاع کنید. برای این کار می توانید از انواع تجهیزات جنگی و سلاح ها بهره ببرید و دشمنان را در خاکتان از بین ببرید.

دانلود Anomaly Korea - بازی نبرد در کره

شاید بازی Anomaly Korea در ظاهر، یک عنوان Tower Defense به حساب بیاید. بدین معنی که فکر کنید باید با تجهیزاتتان در مقابل مهاجمان دفاع کنید. اما سازندگان با خلاقیتی که به خرج داده اند، این بازی را به یک عنوان Tower Offense تبدیل کرده اند! یعنی با نیرو هایتان به راه می افتید و هر دشمنی که سر راهتان می بینید، به سمتش شلیک می کنید. شهر هایی که مورد تهاجم قرار گرفته اند، به خوبی در نقشه قابل شناسایی هستند. هم چنین نیرو های حمله کننده نیز تعدادشان مشخص می باشد.

 

جستجوهای ورودی:

بازی آنلاین استراتژیک برای کامپیوتر (۲)+ دانلودبازی استراتیژیک برای کامپیوتر (۲)+ دانلود بازی استراتزیک (1)+ بازی استراتیژی افلاین pc (1)+ دانلود بازی اندروید open world تفنگی (۱)+ دانلود بازی خوب برای کامپیوتر (۱)+ دانلود بازی های استراتژیکی برای جاوا (۱)+ دانلودبازی استراتژیک برای کامپیوتر (۱)+ دانلودبازی های استراژیک (۱)+


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: Anomaly Korea در سبک اکشن و استراتژیک برای PC , جنگ کره در بازی استراتژیک Anomaly Korea , دانلود رایگان بازی جنگ در کره مخصوص کامپیوتر ,



دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 378
نویسنده : امین یادگاری

این بازی یک رالی همراه با درگیری است، در طول مراحل بازی می توانید تمام رقیبان را با سلاح هایی که بر روی ماشین شما نصب گردیده، نابود سازید. بازی Carmageddon: Reincarnation هیچ قانونی ندارد و در طول مسابقه تنها می بایست از سد رقیبان گذشت. در این بازی ماشین ها قابلیت مجهز شدن به انواع سلاح ها مانند مته های سوراخ کننده، تیغه های برنده و انواع سلاح گرم را دارا می‌باشند. بازی Carmageddon یک ماشین جنگی همراه با صحنه های اکشن است، که طرفداران مخصوص خود را دارد.

Carmageddon Reincarnation PC-CODEX

|کرک فیکس بازی Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

 

Carmageddon Reincarnation pc cover small دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماشین بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Carmageddon Reincarnation , دانلود Carmageddon Reincarnation CODEX , دانلود بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود بلک باکس بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود رایگان کرک CODEX بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود مستقیم بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود مستقیم نسخه BlackBox بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود نسخه سالم بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود کرک فیکس بازی Carmageddon Reincarnation , دانلود کرک نهایی بلک باکس بازی Carmageddon Reincarnation , s دانلود کم حجم بازی Carmageddon Reincarnation ,



دانلود بازی Tuk Ruk برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 406
نویسنده : امین یادگاری

بازی Tuk Ruk یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Joint Custody توسعه و توسط Flying Interactive انتشار پیدا کرده است. این بازی دارای فضای ۲بعدی می باشد که اکشن و معمایی بوده و شما می توانید ۴شخصیت مختلف را برای بازی کردن انتخاب کنید. از مهارت های منحصر به فرد هر یک از این ۴شخصیت استفاده کنید، حیوانات نادانی با اسم ZOOKS را راهنمایی کنید تا در امان باشند و در جنگل به گشت و گذار بپردازید.

Tuk Ruk PC-HI2U

 

Tuk Ruk pc cover دانلود بازی Tuk Ruk برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Tuk Ruk , دانلود Tuk Ruk HI2U , دانلود بازی 2بعدی 2015 , دانلود بازی Tuk Ruk , دانلود رایگان بازی Tuk Ruk , دانلود مستقیم Tuk Ruk-HI2U , دانلود مستقیم بازی Tuk Ruk , دانلود مستقیم بازی ماجرایی 2015 , دانلود کرک سالم HI2U بازی Tuk Ruk ,



دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC
نوشته شده در یک شنبه 17 خرداد 1394
بازدید : 7156
نویسنده : امین یادگاری

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The LEGO Movie Videogame PC-FLT

Update: The LEGO Movie Videogame PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lego Movie Videogame pc cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , کودکان , ,
:: برچسب‌ها: انلود رایگان نسخه بلک باکس بازی لگو 2014 , دانلود The LEGO Movie Videogame , دانلود از سرور داخل ایران The LEGO Movie Videogame , دانلود با لینک مستقیم The LEGO Movie Videogame , دانلود بازی فیلم سینمایی لگو 2014 , دانلود بازی لگو 2014 برای pc , دانلود رایگان The LEGO Movie Videogame , دانلود نسخه blackbox بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود نسخه FLT بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود نسخه فشرده The LEGO Movie Videogame , دانلود کرک FLT بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود کرک سالم Fairlight بازی The LEGO Movie Videogame , دانلود کرک سالم The LEGO Movie Videogame ,



پشتیبانی