پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 350
نویسنده : امین یادگاری

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Van-Helsing-III-Cover.jpg
 

دانلود رایگان بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III نسخه CODEX با لینک مستقیم
 

Van Helsing III عنوان یک بازی فوق العاده جذاب در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که توسط کمپانی موفق و مشهور NeocoreGames ساخته شده است، در این نسخه , نبرد Borgovia به پایان رسیده است اما آینده ای تیره و تار در پیش است. شهرها به خرابه هایی ویران بدل شده اند , جناح های مختلف برای رسیدن به قدرت با یکدیگر مبارزه می کنند و یک فرقه جدید آخر دنیا را پیشگویی کرده است . موجی از وقایع غیر طبیعی زمین را به لرزه درآورده است و تمامی این اتفاقات به سمت یک موجود مرموز معطوف شده است , یک هم پیمان پیشین که از ترس arch-villain از عهد خود روی برگردانده است . اینها برای ون هلسینگ چه معنایی می تواند داشته باشد؟ برخوردار از انواع سلاح ، آماده انجام ترفندهای مرگبار و شکار کردن خطرناک ترین هیولاهایی که تا به حال زندگی می کردند , خود را آماده کرده است، Van Helsing اکنون برای از بین بردن خطرناک ترین هیولایی که ساکنین بورگویا در تمام طول تاریخ خود با آن مواجه بوده اند پا به مهلکه می گذارد و این بار موضوع فقط نجات شهر نیست. این بار رویارویی پایانی ون هلسینگ، بیش از هر زمان دیگری جنبه های شخصی دارد و او برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هرکاری است. حتی اگر این کار، او را با تاریک ترین اسرار نهفته در لایه های زیرین شکل گیری بورگویای نوین روبرو سازد. حقیقتی که شاید تلخ باشد و شاید ترسناک. در هر صورت این پایان دنیاست و آخرین رویارویی خونین ون هلسینگ با دشمنانش. این نسخه آخرین قسمت از سری بازی های the adventures of Van Helsing به شمار می آید . بازی از 6 کلاس مختلف تشکیل شده است که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند . هرچه پیش می روید , توانایی و مهارت شما افزایش پیدا کرده و بازی این اجازه را به شما می دهد تا سفارشی سازی را بر روی شخصیت مورد نظر اعمال کنید . کاوش مناطق جدید , مبارزه با انبوهی از دشمنان تشنه به خون , پی بردن به اسرار گذشته خود , وجود آیتم های جدید و قدرتمند برای این ماجراجویی و امکان بازی به صورت مولتی پلیر تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است، هم اکنون می توانید این بازی جذاب و فوق العاده را با حجم بیش از 11 گیگ به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وب ساین وطن دانلود دریافت نمایید، امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع گردد.
  

 

توجه: آنتی ویروس خود را غیر فعال و فایل های فشرده را اکسترکت نمایید، حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Dual Core CPU 2.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia 8800 GT, Intel HD4000 or AMD HD3850
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Quad Core CPU 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 275 GTX or AMD HD5770
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
 

تصاویری از محیط بازی:

 

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Van-Helsing-III-gameplay-p-01.jpg

 

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Van-Helsing-III-gameplay-p-02.jpg

 

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Van-Helsing-III-gameplay-p-03.jpg

 

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Van-Helsing-III-gameplay-p-04.jpg

 

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Van-Helsing-III-gameplay-p-05.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: The Incredible Adventures of Van Helsing III , بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC , بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای کامپیوتر , بازی کامپیوتر The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود مستقیم The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود مستقیم نسخه 3 بازی Van Helsing , دانلود نسخه فشرده The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود نسخه بلک باکس بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود کرک سالم CODEX بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III , دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC , دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر The Incredible Adventures of Van Helsing III ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی