نرم افزار حسابداری هلو برای اندروید – نسخه رایگان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 187
نویسنده : امین یادگاری

همانطور که می دانید هلو یکی از برترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای حسابداری رایج در ایران می باشد که برای مشاغل و شرکتهای مختلف از آن استفاده می شود. حال گروه نرم افزاری طرفه نگار نسخه قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید را بصورت رایگان و بدون نیاز به سریال نامبر و هرگونه کد فعالسازی منتشر کرده که مناسب برای حسابداری شخصی می باشد.

از امکانات و ویژگیهای این اپلیکیشن نیز می توان به رابط کاربری ساده ، امکان ثبت هزینه ها و درآمدها ، مدیریت چک ها ، یادآوری سر رسید چکها و گزارش گیری از درامدها و هزینه ها اشاره کرد. در ادامه می توانید برنامه حسابداری هلو برای اندروید را از سایت ۳ سوت دانلود دریافت نمایید.

نرم افزار حسابداری هلو برای اندروید

Holoo | Format: apk | Size: 2 MB | Direct Link

 

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱٫۹ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود



:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار موبایل , ,
:: برچسب‌ها: download holoo baraye android , holoo app for android , برنامه مديريت چكها براي اندرويد , برنامه هلو براي اندرويد , دانلود اپليكيشن هلو , دانلود برنامه حسابداري رايگان براي اندرويد , دانلود برنامه حسابداري شخصي هلو براي اندرويد , دانلود نرم افزار حسابداري شخصي براي گوشي اندرويد , دانلود نسخه رايگان هلو براي اندرويد , دانلود هلو براي اندرويد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی